Chcesz grać i uczyć się jednocześnie?
3E-LEARNING daje możliwość nowego, praktycznego doświadczenia szkoleniowego w celu zwiększenia kompetencji i umiejętności w zakresie przedsiębiorczości i zarządzania, koncentrując się na przedsiębiorczości cyfrowej. Projekt jest dostosowany do szkół ponadgimnazjalnych i skierowany do uczniów i uczennic w wieku 14-19 lat. Narzędziem szkoleniowym będzie Gra Biznesowa (gra elektroniczna), zapewniająca doświadczenie wirtualnej grywalizacji.
Gra biznesowa 3E-LEARNING pozwoli uczniom przećwiczyć różne aspekty związane ze światem przedsiębiorczości, takie jak:
- Umiejętność czytania rynku;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Umiejętność wykorzystywania okazji i tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.